Dobrodošli v naši trgovini, dobrodošli na debelo.Opremljanja : Za Honda CR80R/85R 1998-2007 CRF150R 2007-2021 CR125R/250R 1992-2003 CRF450R 2002-2003 XR650R 2000-2006 CRF125 2014-2019 CR500 1992-2001 XR250R XR400R 1996-2004 Značilnosti Izdelka: 1) vrhunske kakovosti T6065-T6 aluminija CNC Strojno obdelani in Barva anodizirani. 2) Ta obsežen proizvodni proces zagotavlja dolgo življenjsko dobo, največjo prilagodljivost in natančno prileganje 3) Ergonomsko dovršen obliko (rezultat leta tekmovalnih izkušenj) 4) Pivot design s povratno vzmetjo dovoljuje vzvod krat navzven, da se prepreči upogibanje ali zlom 5) Nastavljiv sistem reach zagotavlja odlično ročica v položaju za vse voznike 6) Paket, vključno s ročice zavore in sklopka ročico (1 Par) 7) Barva: Črna/Zlata/Rdeča/Modra/Titanium/Srebrna/Zelena/Oranžna 8) Direktna zamenjava za parka pobud.Ni spremembe! 9) Na Zalogi Ladje Svetovno 1. Korak: prepričajte se, da je model in letnik vaše kolo, in če je vaše kolo ima OEM original zavorni valj in sklopka ostriž smo jo ladja vzvode samo, kot je naš naslov, če potrebujete drugi model, prosimo, pišite nam ali pa nas pusti sporočilo, ko ga odredi, tako ne bomo poslali ste napačno nastavite ,hvala:. (Prosim, ne primerjaj svoje ročice z naše slike, včasih slike ni enak model, kot je naziv, le kupiti po naslovu ali opišite) Obrnite na Nas delamo po najboljših strank serivce za vas,Če imate težave s to težavo, se nemudoma Obrnite na Nas !Postavka se ne prilegajo vaš motocikel kot nalašč Element lahko ne dosežejo vaših pričakovanj element arriver razdelimo ne prejmete element Prejeli napačen element Povratne informacije 1. Upamo, da vam pozitivne izkušnje s trdo delajo, in pričakujemo, da bomo prejeli pozitivne povratne informacije in Podrobne Prodajo Rating (DSR) 5 Ocena v VSE povratne informacije kategorije (Postavka, kot je opisano, Komunikacije, dobavni rok in Ladijski promet in manipulativni stroški) od kupca po prejemu element . 2. Če niste zadovoljni z našimi predmetov ali storitev, prosimo, ne oklevajte, da nas kontaktirate, preden se odpravite vse Nevtralna/Negativne povratne informacije, vedno bomo poskušali naše najboljše, za 100% zadovoljstvo strank. 3. Komuniciranje je najboljši način za rešitev problema.pustimo negativne povratne informacije, ne bo nam pomagajo rešiti vse težave.